22 ožujka 2010

PROLJEĆE JE TU!



Promotrite ove proljetne sličice i razmislite o njima. Gdje su mogle biti snimljene? Tko ih je snimio i zašto?
Opišite sličicu 1! Koji se mirisi i zvukovi šire ukolo? Kakve boje prevladavaju? Što sada misle likovi na sličicama 2,3 i 4? Što će dalje biti sa njima? Koji bi od ovih likova ti sada bio? Zašto? Što bi još radio?
Uživaj u proljetnom maštanju! 

Broj komentara: 18:

  1. Mali pačići na slici 4 idu u školu plivanja.Poslije plivanja će ići kući gdje će ih čekati mama i tata.sljedeći dan će ići učiti pačiji jezik.

    OdgovoriIzbriši
  2. Petra Dragičevićutorak, 23 ožujka, 2010

    Širi se miris badema,čuju se zvukovi laganog povjetarca!Prevladavaju roza,smeđa i plava boja.Oni misle kako im je lijepo i da će još dugo tu ostati.Ostat će uživati u prirodi,a kasnije će otići kući.Rado bih bila na mjestu pilića.Igrala bih se u prirodi i uživala u njoj!

    OdgovoriIzbriši
  3. Proljetne slike je snimio netko tko voli prirodu i životinje.Na slici broj 3 maleni,tek rođeni pilić očekuje rođenje svog brata ili sestre.Prervladava mekoća i nježnost.Ja bih ipak radije bila na mjestu sličice broj 2,jer volim proljetetnu svježinu i naravno prirodu!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Pilić je snimjen zbog toga jer je on simbol Uskrsa. Mislim da je dobar i da će mu mama doći i odvesti ga na ručak. Ja bih bio pilić, jer volim tu životinju. Bio bih ponosan zato što sam lijep i smiješan.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ante Dragičevićutorak, 23 ožujka, 2010

    Šire se mirisi cvjetova bajama i zvuk ptica.
    Pregledavaju plave i roze boje.
    Mislim da je proljeće baš lijepo godišnje doba.
    Nastavit će živjeti u slobodi.
    Ja bi bio malo pile koje čuva jaje,jer je jako slatko.Ja bih nastavio čuvati jaje i dalje!

    OdgovoriIzbriši
  6. O procvjetanom bajamu
    Ovaj bajam je jako procvjetao mislim da je negdje
    u netaknutij prirodi. jako je raskošan ljepotom
    i nadam se da će svake godine biti takav.Da sam na njegovom mjestu hvalio bih se ljepotom

    OdgovoriIzbriši
  7. Rascvijetali su se bajami.Cvjetovi bajama su svijetlo rozi.Cvjetaju i mirišu,raširili su se po granama, zijevaju.Posvuda se osjeća miris tih lijepih,mirisnih, ružičastih i veselih cvjetova!
    Bajami su ukrasi svakog vrta.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zvuk tišine i miris sunovrata i proljeća.
    Prevladavaju proljetne boje.Htio bih biti pilić.
    Ja bih spavao,odmarao i nešto jeo ,ali ne bih
    uvijek samo jeo!

    OdgovoriIzbriši
  9. Voljela bih da sam na slici broj 2 i da ležim na mirisnoj,svježoj i zelenoj travi. Pogotovo u proljeće kad je trava najljepša,pa i cvijeće.Prevladava zelena boja.Sigurno ova djevojka na 2 slici misli o tome kako joj je lijepo i sigurno je presretna jer više ne pada kiša i zato može čitati svoju omiljenu knjigu.

    OdgovoriIzbriši
  10. Meni se najviše sviđa sličica broj 2.Naslov bi joj bio "Uživanje na livadi".Najljepša mi je jer bih ja sada kao ovaj čovjek uživala na travi.Okolo cvrkut ptičica.Pa,možete li vi zamisliti kako je taj prizor ili još bolje osjećaj lijep?On je za mene predivan.Ja ne bih na tu livadu otišla sama,već bi pozvala prijatelje da tu ljepotu podjelim sa njima.Kad dođeš na ovako lijepu livadu,možeš osjećati samo o pozitivnim stvarima kao što je prijateljstvo.

    OdgovoriIzbriši
  11. Bajamov cvijet je mirisan.Čujem šuškanje listova
    na vjetru.Prevladava lijepa svijetla ružičasta
    boja.

    OdgovoriIzbriši
  12. Odabrala sam sliku broj 4.Zato jer mi je ta slika slatka,zbog pačića.Još pačići me posijećaju
    na pačiće iz vrtića,a teta im je patka.Patkice su zaigrane,pravi pačji vrtić.

    OdgovoriIzbriši
  13. Mislim da su ove sličice u prirodi i da ih je snimio umjetnik zato što voli prirodu.Najviše mi se sviđa slika 3,jer volim piliće,to mi je najdraža životinja poslije dupina.Mali,slatki pilić čuva malo veće jaje u mekoj,slamnatoj postelji.Cvijeće oko slame daje ugodan miris.Ptice naokolo cvrkuću,a pilić pijuče.Sjajno-žuto Sunce obasjava plavo nebo i šumu.Pilić je zaspao i sanjari o lijepom životu.Kada se pilić probudi njegov brat će iz jajeta izaći na svijet.Bio bih sada mali pilić,jer volim meku postelju u kojoj snivam sne.

    OdgovoriIzbriši
  14. Pilić je u velikoj,špilji i stoji na mekanoj,slami.Sto posto ga je snimio neki radoznali,čovjek,zato što je pilić sladak.Čuju se cvrkuti slatkog,pilića.Ja mislim da on misli da je sretan i zadovoljan.Definitivno će mama doći po njega.Voli bi biti pilić zato što je sladak i umiljat.

    OdgovoriIzbriši
  15. Bajam se rascvjetao kao veliko srdačno srce.
    Bajam je snimljen zbog lijepog,svježeg nekako radosnog mirisa i ljepote.Životinje se okupljaju oko bajama zbog zaraznog mirisa.Mirisi se šire poput vjetra.Lijepa,svijetla roza boja očarava prirodu.Zvuk ne čuješ,ali ga osjćaš nekako proljetno u srcu.Ostali ukrasi prirode su sretni što imaju tako mirisnog i lijepog prijatelja.Bajam će nastaviti pupati.Ja bih voljela biti bajam zbog lijepog mirisa.Puštala bi mirisne zjake.Proljeće je predivno.

    OdgovoriIzbriši
  16. Slika sa pilićem je vrlo lijepa zbog uskršnjih boja.Smješten je u slami .Snimio je snimatelj zbog ljepote. Ta ptica je velika kao jedno uskršnje jaje.Ja bih bio ptica zato što je ona najljepša.

    OdgovoriIzbriši
  17. Prevladavaju nježne i prozračne boje bajama.Šire se zvukovi ptica i bajamov miris.Lik 2 misli da će zauvijek biti ovako lijepo. Lik 3 misli da će jaje ostati okamenjeno. Lik broj 4 misli da će patke biti još dugo male. Lik 2 će otići jer će doći zima. Lik broj 3 će izaći iz jajeta. Lik broj 4 će odrasti i otići. Ja bih volio biti patak jer bih mogao letjeti. Učio bih i druge patke.

    OdgovoriIzbriši
  18. o patkama
    U proljeće na lijepoj zelenoj travi su pačići.Osjećam miris rascvjetanog cvijeća,a čujem gaktanje pataka.Sve je zeleno.Ja mislim da one misle kako će još malo,pa postati velike.Ja bih volio biti ove male patke,jer bih mogao cijeli dan uživati.

    OdgovoriIzbriši