01 veljače 2010

BLIŽE NAM SE MAŠKARE...


Svatko je od nas, barem jednom, poželio biti netko drugi. Uskoro će nam se pužiti prilika da, barem na nekoliko sati, postanemo netko ili nešto drugo. Bliže nam se MAŠKARE , naš školski KARNEVAL!
Karneval  je razdoblje prije korizme u kojem se priređuju povorke maškara, kostimirani i maskirani plesovi. U Hrvatskoj se uz karneval ravnopravno spominju mesopust, poklade ili fašnik. Običaj je da se u prerušavanju moraju poštivati pravila i ritual, njihov početak i kraj.
U petak, 12. veljače, svi ćemo doći maskirani ispred škole…
Volite li se maskirati? Znate li već u koga (ili što) ćete se maskirati? Kako se osjećate dok hodate u povorci, a nitko vas ne prepoznaje? Mislite li da je dobro što naša škola priređuje maskiranu povorku? Imate li, možda, kakav prijedlog ili želju, kako bi naš školski karneval bio što bolji?

Broj komentara: 18:

  1. Ja se jako volim maskirati, ali svake godine imam problem u šta ću se maskirati. Volim kad me nitko ne prepoznaje jer mi je to zabavno. Mislim da naša škola odlično priređuje maskiranu povorku. Želio bih da svatko dođe na maškare da se svi zajedno zabavimo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni su maškare super i jako se volim maskirati da me nitko ne prepozna.Zato već znam u koga ću se maskirati a zna i razred.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja mislim da su maškare zabavne kada pogađaš tko je ispod kostima i kad se maskiraš u nešto i kad te nitko ne prepozna. Najviše volim grupne maske.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja se jako volim maskirati.Ja ću se maskirati u arapkinju.Ja se odlično osijećam dok hodam u povorci.Mislim da naša škola odlično priređuje maskiranu povorku.Meni je školski karneval odličan i ja ne bih ga mijenjala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja se volim maskirati zato jer prije povorke se igramo ispred škole.Pola našeg razreda će biti arapi.Volim povorku zato jer prolaze ljudi koji se nisu maskirali pa ne znaju tko sam, a zato sam sretan.Volio bih da jedan dan maškare budu u školi, u učionici.Želja mi je da naš razred dobije nagradu za prvo mjesto.Prošle godina na dan maškara je padao snijeg a ako bude sunce moći ćemo se igrati ispred škole.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja se volim maskirati zato što je to zabavno.
    Meni je zabavno kad me nitko ne prepozna i
    još bolje što škola priređuje maškare.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja se obožavam maskirati,nego mi je problem smisliti masku.To je odlično kada te nitko ne prepozna.Naša škola odlično priređuje maškare.
    Svi iz škole bi trebali doći i dobro se provesti.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja se volim maskirati. Kad me nitko ne prepozna, ja se smijem. To je moj najdrazi dan. Volim što priređujujemo takve povorke u školi.

    OdgovoriIzbriši
  9. Maškare su vrlo zabavne ja znam u što ću se maskirati.Biti ću grupni rad,ako se oda to nije i
    neće biti tako zabavno.Volim kada idemo u povorku.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja se volim maskirati! Prošle godine sam bila ciganka a ove godine ću biti arapkinja!

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja se jako volim maskirati,a biti ću arap. Ponekad imam problem u što ću se maskirati.Kada sam u povorci nitko me neće prepoznati i to je smiješno.Mislim da je odlično što imamo povorku okolo Tučepskog centra.Prošle godine je padao snijeg.Ja bih volio i da ove godine padne snijeg jer bi gađao druge grudama.Želio bih da ove godine bude veliki vatromet.

    OdgovoriIzbriši
  12. Meni su maškare zabavne zato što mogu biti što god želim. Teško je izmisliti neki lik ali učiteljica uvjek pomogne. voljeli bismo dobiti nagradu. Baš mi je drago što u školi organiziramo maškare!

    OdgovoriIzbriši
  13. Meni se sviđaju maškare zato što nikog se ne prepozna .Meni se sviđa povorka zato što se ispalu zezalice .

    OdgovoriIzbriši
  14. Dtagi četvrtaši i učiteljice Marlena želim Vam čestitati na odličnim maskama. Grupna maska Arapi i Arapkinje je bila izvrsna, a ono što je meni bilo drago vidjeti da se svatko potrudio (netko više, a netko manje)svoju masku Arapa ili Arapkinje napraviti na poseban način.Tako ste pokazali da svaka osoba može biti i u grupnoj maski posebna i drugačija. Naravno čestitam i učenicima koji su imali individualne maske, a posebno vašem pobjedniku Mateju Mijačiki! Ono što ja najviše volim u našem karnevalu je dobra zabava i prilika za opušteno druženje djece, roditelja i učitelja, uz puno smijeha, a toga nikad dosta...

    OdgovoriIzbriši
  15. Išli smo na velike Makarske maškare.Svaki čovjek
    nas je slikao.

    OdgovoriIzbriši
  16. Ne volim se baš maskirati jer mi je to malo dosadno i za bebe je.Maskirao sam se u arapa,a nije mi bilo baš nešto.Drugi put se možda neću maskirati.Osjećam se zabavno i veselo.Mislim da je to dobro.Bio bi mi bolji da smo mi bili nešto drugo!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  17. Ja se volim maskirati.Bio sam sretan u maškarama jer je moja maska pobjedila.I ostali iz razreda su se bili dobro maskirali.
    Sutra dan sam išao na glinu i bio sam jako sretan.
    Žao mi je što nisam mogao otići u Makarsku na karnevalsku povorku,ali mama je imala neke obaveze.

    OdgovoriIzbriši