14 prosinca 2009

PISMO DJEDA MRAZA


Zamislite!
Među silnom školskom poštom, našlo se i neobično pismo za vašu učiteljicu! Šarena omotnica sa poštanskom markom - iz Finske!!! Koga ja to poznam u Finskoj? Bolje reći - tko mene poznaje - iz Finske? Brzo sam otvorila omotnicu i počela čitati pismo koje je počelo sa Dear Marlena, a završilo sa With love from Santa Claus. Santa Claus je Djed Mraz, odnosno Djed Božićnjak !!! Da ne duljim (a preslik ovog pisma i omotnice možete naći u kutku Pisma naših prijatelja), Djed Mraz piše kako se živi u blizini arktičkog kruga  u ovo predblagdansko vrijeme i poručuje kakvi moramo biti i što i kako raditi. Djed Mraz je vrlo vješt i sa računalima, i ako je saznao za mene, sigurno je saznao i za naše web stranice! Zato, draga djeco, tipkovnice u ruke i počnite pisati Djedu Mrazu! Pišite kakvi ste bili i što očekujete. Zapamtite, Djed Mraz, za razliku od sv. Nokole, ima saonice i sobove, a to znači i više prtljažnog prostora za darove. Mašti na volju, ali ipak ne zaboravite na skromnost i brigu za druge....
Čitamo se i pišemo opet, vrlo skoro!

Broj komentara: 19:

  1. Dragi Djede,
    nisam bio baš dobar, ali popravit ću se.
    Malo sam pomagao u kući.
    Volio bih dobiti igrice za PS2.

    OdgovoriIzbriši
  2. Dragi djedice,
    bio sam dobar na način da sam pomagao svima.Želio bih da mi doneseš igricu za ps2

    OdgovoriIzbriši
  3. Dragi Djeda Mraz,
    ja sam bio dobar i pomagao drugima.
    Moja skromna želja je autić na daljinski.

    OdgovoriIzbriši
  4. Dragi Djede Božićnjaku ,
    ja sam ove godine bila dobra . Potrudit ću se biti još bolja.Pomagala sam mami , tati , braći ...
    Ja bih voljela dobiti od tebe prave crne starke ,
    rabatinke i jednu lijepu suknju .

    OdgovoriIzbriši
  5. Dragi Dedek Mrazek, ja sam bio dobar. Pomagao sam: mami-od Studenca do kuće donio vreću kumpira.
    Volio bih da mi doneseš lego city i bionicle.

    OdgovoriIzbriši
  6. Dragi Djede Božičnjače,
    ove sam godine bila prilično dobra. Pomagala sam svima, ali nisam baš uvijek slušala. Trudim se biti bolja. Moja želja je novi mobitel.

    OdgovoriIzbriši
  7. Dragi djedice,
    nisam bio baš dobar ali bi bar nekad mamu i druge poslušao.Bio bih puno bolji i više bi učio.Da dobijem laptop.Puno bih se popravio i razveselio.Ako je to puno a znam da je može igre za ps2!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. ŠIMUN IVANČEVIĆutorak, 15 prosinca, 2009

    Dragi Djede Mraz,
    u ovoj godini sam bio jako dobar i pomogao sam svome prijatelju Anti Šestiću preko tjelesnog i svojoj obitelji . Želio bi da mi doneseš kompjuter , neke igrice i legiće.

    OdgovoriIzbriši
  9. Dragi Djeda Mraz.
    Bio sam dobar jer sam
    pomogao:mami,tati,baki,djedu i dr.
    Ja bi volio da mi doneseš psp.

    OdgovoriIzbriši
  10. Dragi Djeda Mraz,
    ove sam godine bio pilično dobar. Pomagao sam i radio sve što sam morao. Želio bih da mi doneseš igricu i da svi ljudi lijepo provedu Božić.
    Tvoj Marko!

    OdgovoriIzbriši
  11. Vanessa Vana Roggautorak, 15 prosinca, 2009

    Dragi Djedice,
    ja ove godine nisam bila baš najbolja, ali sam bila dobra.Moja skromna želja je da mi doneseš jednu lijepu igru i puno sreće i veselja.

    OdgovoriIzbriši
  12. ante dragičevićutorak, 15 prosinca, 2009

    Dragi Djedice
    ja sam bio jako dobar
    i puno sam pomagao.
    Ja bih za Božić želio
    helikopter na daljinsko
    upravljanje bez antene.

    OdgovoriIzbriši
  13. Petra Dragičevićutorak, 15 prosinca, 2009

    Dragi djede,
    bila sam dobra.
    Želim samo novi reket i bocu za trening.

    OdgovoriIzbriši
  14. Dragi djedice
    Ove godine nisam bio nešto dobar.
    Zato ću se sljedeće godine popraviti.
    Želio bih igricu za PS2 i svima sretan i blagoslovljen Božić.

    OdgovoriIzbriši
  15. Dragi Djede Mrazu ove godine bio sam dobar
    i baki sam pomogao.Želim da mi doneseš odijelo
    zmaja Rujina

    OdgovoriIzbriši
  16. Dragi Djedice
    ja ove godine nisam baš bila dobra ali popravit ću se. Ja bih za Božić htjela crne starke. Zahvalna sam ti što češ doći.

    OdgovoriIzbriši
  17. Kristina Dragičevićutorak, 15 prosinca, 2009

    Dragi Djedo Mraz,
    bila sam dobra i pomogla svojoj mami,tati,baki,djedu...Ponekad sam malo zločesta.Moja je želja ne znam baš,najvažnija želja je da svi budu zdravi i da kome treba pomoć da mu se pomogne.Ne samo zato jer je Božić i vrijeme darivanja,već zato jer je pomoć uvijek potrebna.Moja želja je privjesak ili narukvica.

    OdgovoriIzbriši
  18. Dragi djedice,
    tvoja Laura ti želi sve najbolje. Nisam bila dobra ove godine,ali zato ću ti obećati da ću se popraviti i da neću više griješiti.Moja želja je da mi doneseš malog anđelčića koji će me čuvati.Može i mala ogrlica sa pahuljicom...Uvijek ću se slagati s prijateljima!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  19. Marlena Bogdanovićutorak, 15 prosinca, 2009

    Drago Djede,
    mlim te da pročitaš sva pisma mojih učenika i da im ispuniš želje. Ti znaš, a patuljci su ti to sigurno i javili, da su oni bili puno bolji nego što pišu...
    Meni si već sve želje ispunio, samim time što si me okružio ovako krasnom djecom i krasnim ljudima sa kojima živim i radim. Želim ti još puno lijepih i sretnih godina!
    Tvoja Marlena

    OdgovoriIzbriši