03 prosinca 2009

BLAGDAN SVETOG NIKOLE - 6.12.


Dragi učenici, draga djeco!
Napišite i pošaljite svoje pismo sv. Nikoli. Slobodno mu recite koliko ste bili dobri i ove godine i kome ste sve pomagali. I, naravno, svoje skromne želje.
jer priča nam kaže da je sv. Nikola živio u davna vremena u šumi, pored jednog sela gdje su živjela i bogata i siromašna djeca. Bogata su bila jer su imala roditelje koji ih vole, dovoljno hrane i prijatelje. Ali nisu imala igračaka a ni obuće. Samo jedan par čizmica. Ipak su djeca vrijedno svaki dan čistila i pazila svoje čizmice, a na Nikolin imendan bi ih posebno lijepo ulaštila i stavila u prozor. A Nikola bi navečer prolazio i u svaki prozor u kome je bila lijepa čizmica stavio bi jednostavnu drvenu igračku koju je sam napravio. Ali, godine su prolazile i Nikola je bivao sve stariji. Više na svoj imendan nije mogao ići u selo i donositi igračke, a mame nisu htjele da im djeca budu tužna ako ujutro nađu praznu čizmicu. I zato je svaka mama u tom malom selu stavila u čizmicu ono što je našla u kući. Kako su bili siromašni, to su bile jabuke, orasi, bomboni zamotani u šarene papiriće. A djeca su se probudila i bila sretna jer su već imala dovoljno igračaka a slatkiši su ih razveselili...
I zato, djeco, svakako navečer uoči blagdana očistite svoje cipelice ili čizmice ili čarape u obliku čizmice i obavezno ih stavite u prozor!
I svima vama koji nosite ime Nikola, Nikolina, Niko, Nina, Nikica čestitamo imendan!
izvor: http//www.coolinarka.com

Broj komentara: 18:

  1. Dragi sv.Nikola pomagao sam svima koliko sam mogao.Puno sam bio dobar.Želio bih da mi doneseš igricu za playstation.

    OdgovoriIzbriši
  2. Dragi sv. Nikola,
    ja baš nisam bila dobra, ali popravit ću se. Pomogla sam svojim prijateljima kad sam mogla, pomogla sam u domaćim radovima...Moja skromna želja je da svi moji prijatelji budu šaljivi i dobri kao i uvijek!

    OdgovoriIzbriši
  3. Dragi sv.Nikola,
    ove godine bio sam jako dobar,kada mame nije bilo,umjesto tate oprao sam suđe.Želim lego zmaja
    i kinder jaje.

    OdgovoriIzbriši
  4. Dragi sv. Nikola,
    bio sam jako dobar pomogao sam mami usisati i spremiti krevet.Volio bih dobiti jako puno slatkiša.

    OdgovoriIzbriši
  5. Dragi sveti Nikola,ove godine sam bila dobra.Pomogla sam prabaki prenjeti krumpire,pomogla sam baki oko rucka...Imam zelju,molim te donesi mi novu pernicu,slatkisa.Molim te da u moju kucu donses puno ljubavi i srece.

    OdgovoriIzbriši
  6. Sv. Nikola
    nisam bio puno zločest ali nema čovijeka koji nije jedamput pogriješio.Pomogao sam puno u ovoj godini:mami spremiti ručak,tati oprati auto.Jedino što želim je da imam dobre ocijene,puno sreće i mir.Tvoj Dado.

    OdgovoriIzbriši
  7. Dragi sv.Nikola bio sam puno dobar.
    Pomagao sam mami,baki,tati i djedu sve što su htjeli da im napravim.Moja skromna želja je lego city.

    OdgovoriIzbriši
  8. Dragi sv. Nikola,
    ove sam godine bio dosta dobar. Pomagao sam: mami i baki čistiti kuću, tati uređivati auto, sestri oko učenja, stricu nosit alat i teti peći kolače. Želio bih da mi doneseš igricu za kompjuter i svim ljudima puno sreće.
    Tvoj Marko

    OdgovoriIzbriši
  9. Dragi sv.Nikola,
    u ovoj godini bio sam jako
    dobar.Pomagao sam svojoj
    obitelji tako da sam išao u
    dućan,masirao sam ih i tako dalje.
    Ja bih želio lego robota bionicle,
    loptu i malog bracu! HVALA.

    OdgovoriIzbriši
  10. PISMO SV. NIKOLI
    Dragi sv. Nikola,
    ja i nisam bila najbolja ove godine. Pomogla sam: mami oprati suđe i teti donijeti naočale. Ja bih voljela da mi doneseš jednu lijepu igru.

    OdgovoriIzbriši
  11. Dragi sv. nikola,
    pomagao sam prijatelju Anti Šestiću dok je
    bio bolestan reći domaći.Nisam bio bog zna
    što dobar. Želio bih igru na PS 2,smack down!

    OdgovoriIzbriši
  12. Dragi sv. Nikola,
    u ovoj godini nisam bio jako dobar, ali većinom sam slušao. Mami sam pomagao odnijeti smeće, tati sam pomagao nositi drva,a pomogao sam i brati masline.Želio bih dobiti igricu Spider Man za PS2, ali još više bih volio sreću u mojoj obitelji.

    OdgovoriIzbriši
  13. Dragi sv. Nikola,
    u ovoj godini sam bila jako dobra, ali sam se malo svađala s bratom i sestrom. Pomagala sam mami i tati tako da sam im išla u dućan. Baki sam pomagala kuhati ručak. Ja želim samo jednu mađioničarsku igru - hvala!

    OdgovoriIzbriši
  14. Dragi sv.Nikola,
    ja sam bila dobra,a ponekad baš i ne bih poslušala što mi se kaže.Ja sam mojoj mami par puta oprala suđe,uvijek baki,mami,tati i djedu kada nešto treba donesem ili odem kupiti...Moja skromna želja je dnevnik na ključiće i puno sreće,osmijeha,a pogotovo zdravlja!Svima sretan blagdan sv.Nikole,a ponekome i imendan!

    OdgovoriIzbriši
  15. Dragi sv. Nikola,
    molim te pročitaj ova pisma koja su ti napisali moji učenici! Ja nemam toliko puno iskustva sa djecom kao Ti, ali mislim da su ovako iskrena pisma, pisana iz čistih i iskrenih dječjih srdaca, zaslužila da budu pročitana i da želje budu uslišene. Molim te, posjeti svu djecu svijeta i pomozi svima, da barem jedan dan sva djeca na svijetu budu sretna!

    OdgovoriIzbriši
  16. Dragi sv.Nikola,
    nadam se da si pročitao moje pismo i pisma mojih prijatelja,i naravno pismo moje učiteljice.
    Evo tvoje putovanje je završilo pa ti čestitam što si ostvario naše želje,ako jesi.
    Zato ti želim puno sreće sljedeće godine!!!
    Moju želju si ostvario,pa ti zahvaljujem zato.
    Od srca sretan Božić i sretna nova 2010 godina,
    Hvala na svemu...
    Tvoja Laura

    OdgovoriIzbriši
  17. Prošao je sv.Nikola,
    nadam se Božiću i od srca svima čestit Božić i
    sretna Nova 2010 godina!!!!!!!!!!!
    Hvala
    Tvoja Leonarda

    OdgovoriIzbriši
  18. Dragi Djede Mraze,
    pomagao sam koliko sam mogao,a u školi,mislim,da sam se popravio od prošle godine.Kada mome tati trebaju novine uvijek mu otiđem do kioska.Pokušavam doći na vrijeme kada idem vani.Možeš li mi molim te donjeti autić na daljinsko upravljanje bez antene i mir svim ljudima u HR.
    Tvoj Zanko!!!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši