03 studenoga 2009

TUGA...



Promotri slike i  razmišljaj o likovima na njima. Podijeli sa nama svoja razmišljanja! Neka ti ova pitanja pomognu:
Što misliš, zašto je zajednički naslov za sve ove slike TUGA ?
Zbog čega su likovi na slikama tužni ?
Što će se dalje događati sa njima ?
Tko od ovih likova može sam sebi pomoći ?
Kome bi ti mogao pomoći ? Kako?
Koja ti je sličica najtužnija? Objasni svoj izbor !
Misliš li da bi zbog razloga zbog koji su ovi likovi tužni, netko drugi mogao biti sretan? Tko? Objasni kako?
Daj svoj naslov jednoj slici!
Imaš li neki svoj komentar, savjet ili poruku za sve one koji su tužni ili će to biti?
Glasuj o ovoj temi u našoj ANKETI !

Broj komentara: 19:

  1. Naslov je tuga jer su sve nešto tužni,pomogla bi im tako da ih utješim nećim ljepim.

    OdgovoriIzbriši
  2. najtužnija mi je 2.slika zato što volim nogomet i žao mi je što se Hrvatska nije kvalificirala na svjetsko prvenstvo

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je ovaj medo najtužniji ,izgleda kao da je
    u zoo vrtu ,ja bih njega oslobodio i pustio u šumu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaje je tužno jer iz jaja neće izači pilić nego će jaje završiti u trbuh nekog silno gladnog.Ja bi mu pomogla tako da ga ne pojedem, sretno jaje sretna ja.Jasno da je nogometaš tužan jer su izgubili,ja nebi mogla nikako pomoć.Ali ako se vjeruje sve se može što se hoće.Mali lav je sigurno tužan zato jer se izgubio ili je gladan,a možda se boji.Ja bi mogla pomoći tako da nešto za pojest donesem ili da pozovem veterinare.Cvijet sigurno zato jer je mreža ili se boji da ga ne uberu.Ja bi mogla pozvati da neki skinu mrežu i da ga ne uberem.Medvjed je tužan zato jer sigurno niko nevoli biti u kavezu.

    OdgovoriIzbriši
  5. meni je naj tužnije gledati sve ove slike jer to me rastužuje ja baš i neznam što ih muči.Ja bi im pomogao ali neznam kako.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja bi mogao pomoči medi.Tako da ga pustim u divljinu.Naslov tuga je zato što su svi tužni.

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni je najtužnija slika tri,zato što mladi lavić nema svoje roditelje.Sva živa bića žele imat roditelje,a on ih nema.Ja bih ga darovao drugim roditeljima koji nemaju svoje mladunče.Tako bih osjetio roditeljsku toplinu.
    Slici tri dao bih naslov "Usamljeni lavić".

    OdgovoriIzbriši
  8. Meni je slika pet jako tužna,zato što je jadni medo u ZOO.Svi žele biti na slobodi čak i životinje.Ja bih njega pustio u šumu samo da ne bude u ZOO.Slici pet bih dao naslov "Tužni medo".

    OdgovoriIzbriši
  9. Jaje je tužno što če ga netko pojesti , ja bi mogao pomoći tako da ga vratim u gnijezdo.Ako koka bude sjedila na jajetu izaći će malo pile.Ja bi sliku 1 nazvao tužno jaje.Cvijet je tužan zato što je sam i zato što su ga zatvorili.Ja bi cvijetu mogao pomoći tako da ga presadim kraj drugog cvijeća.Mislim da će ga netko isaditi zato jer lijep.Lavić je tužan što je gladan.Ja bi mu mogao pomoći tako da mu dam velik komad mesa.Poslije će mu netko dati komad mesa.Ovu sliku bi nazvao GLADNI LAVIĆ.

    OdgovoriIzbriši
  10. Meni je slika dva tužna, zato što je nogometaš slomio nogu.Svaki nogometaš voli da je zdrav i da može igrati nogomet.Zato kad igramo moramo paziti da druge ne povrijedimo.Slici dva dao bih naslov "Povrijeđeni nogometaš".

    OdgovoriIzbriši
  11. Slika 3 je tužna zato što su se prpremali,a od toga nena ništa. Tko nebi bio tužan.

    OdgovoriIzbriši
  12. Medo je tužan zato što ima ranu na nozi.Zato se ne može igrati s svojom prijateljima.Lavić je tzužan zato što je izgubio svoju majku.Pa razmišlja kako bi je pronašao.Nogometaš je tužan zato što je promašio jedan pravi , dobri gol, paje se poskliznuo po travi.Mislim da će pobijediti sljedeću utakmicu

    OdgovoriIzbriši
  13. Jaje je tužno zato što će biti pojedeno.Ja mislim da će jaje na kraju pasti na pod i razbiti se. nogometaš će dati dva gola i pobijediti.Nogometaš je tužan jer je izgubio utakmicu.

    OdgovoriIzbriši
  14. Ja ću komentirati sliku broj 2.Na njoj je nogometaš.On je tužan zbog toga jer je Hrvatska izgubila od Turske.Ja bih mu pomogla tako da ga utješim i kažem mu nešto lijepo.Naslov je Tuga jer su svi na slikama tužni.S nogometašom će se dogoditi to da će nastaviti svoju nogometnu karijeru.On može sam sebi pomoći tako da vjeruje u sebe i da vjeruje da će slijedeći put pobjediti Tursku!

    OdgovoriIzbriši
  15. Ja ne volim jaja pa ovo jaje ne mora žaliti da sam ga ja pojela.Nogometaš se sigurno jako trudio pa je tužan.Lav je sigurno tužan jer nema mame.Cvijet je sigurno tužan jer će ga netko ubrati pa cvijet više neće živjeti.Medo je tužan jer se izgubio negdje u šumi.Ovo bi jaje moglo kasnije završiti u trbuhu jednog vrlo pohlepnoga.Nogometaš će se i dalje truditi da pobjedi.Lav će pronaći mamu.Cvijet će biti ubran.Medo će pronaći dom.

    OdgovoriIzbriši
  16. Slika tri mi je najtužnija jer je lavić sam bez majke . Osim toga tko bi želio biti bez majke . Ljudi bi mu mogli pomoći tako da mu daju malo hrane i da mu pomognu naći majku .

    OdgovoriIzbriši
  17. Ja mislim da je jaje tužno zato što ga je kokoš ostavila.Onda ga nema tko grijati da iz jajeta izađe pilić.
    Tužan mi je i cvijet. Jer mislim da mu fali neki
    žvotni uvjet.Možda da ga netko posadi u svoj vrt. Jer tamo će imati sto posto žvotne uvjete.Onaj nogometaš koji leži na terenu:leži jer se nisu kvalificrali dalje.Mislim da to nisu zaslužil jer su se puno mučli i trudili.Ali žao mi je navjača jer su odlično navijali.Slka 5, medo mi izgleda tužno jer je zarobljen pa ne može uživati s prijateljima kao drugi medvjedi.Slika 3, mislim da su ga prijateji ostavili.Možda su to bili najbolji prijatelj,a možda se boji oluje, pa je bila šala. Ali mi ih je svih 5 žao.Svakoga na svoj način.

    OdgovoriIzbriši
  18. Slika 1 mi je tužna,zato što će ga netko pojesti.Želio bih da kokoš sjedne na njega i da izađe pilić.Tako da bude više pilića.Ja bih ga stavio u peradarnik da ga nitko ne pojede.
    Dao bih naslov "Nesretno jaje".

    Slika 4 je tužna,jer je cvijet sam u vrtu.Žao mi je što je u mreži kao da je kažnjen.Ja bih ga nahranio i zalio da ne uvene.Prenio bih ga u svoj dom da mi je na dohvat ruke.Pazio bih ga kao svoju obitelj.Dao bih naslov "Spašeni cvijet".

    OdgovoriIzbriši
  19. Tužna mi je slika 4 jer je cvjetić sam i netko će ga ubrati , a to nije dobro jer on ukrašava prekrasne livade .Mogla bi mu pomoći tako da ga ne uberem , nego ga pustim da živi .Tako bi mu se i drugi ljudi divili .

    OdgovoriIzbriši