25 rujna 2009

TV EMISIJE I DJECA

U dnevnim novinama je objavljeno kako su učenici jedne hrvatske škole, gledajući emisiju FEAR FACTOR, odlučili organizirati vlastito natjecanje u hrabrosti. Osim što su pojeli nekoliko muha i malo trave iz dvorišta, organizirali su i natjecanje: "Tko će u zadnji čas uspjeti pretrčati cestu pred jurećim tramvajem?".
Mislite li da TV emisije utječu na ponašanje djece? Kako i zašto? Iznesite svoja iskustva i primjere! Raspitajte se o ovoj temi u svojoj okolini! Uključite se u RASPRAVU!

Broj komentara: 16:

  1. Mislim da TV emisije utječu na ponašanje djece.Jer djeca se žele napraviti važna pred nekim pa pokušaju napraviti ono što su vidjeli na televiziji, a to nekad može biti opasno

    OdgovoriIzbriši
  2. Mislim da TV emisije utječu na djecu.Jer si mogu ugroziti život

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja mislim da to trebe ukinuti,jer to može nekim ljudima ugrozit život

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga učiteljice Marlena i učenici 4. razreda. Kao prvo čestitam Vam na još jednoj odličnoj ideji - uvođenju internet dnevnika. Mislim da su Filip, Dado i Marko koji su do sada komentirali članak "Tv emisije i djeca" u potpunosti u pravu. Jako sam ponosna što učenici OŠ Tučepi tako razmišljaju. Ja se slažem sa njima da takve emisije koje djecu upućuju na opasne radnje uopće ne bi trebali postojati. Naljepši pozdravi od psihologice Snježane

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja mislim da svatko može birati kako će se ponašati i da te nitko i ništa ne smije moći nagovoriti da uradiš ono što ne želiš. Ponekad vidimo primjere koji ti govore kako se NE SMIJEŠ ponašati. Pa zar su na FEAR FACTORU ikad rekli: "Svi ovo radite!" ?

    OdgovoriIzbriši
  6. Neke emisije za djecu su dobre i poučne a neke nisu.

    OdgovoriIzbriši
  7. Mislim da naša mama ima pravo kad nam kaže da negledamo te emisije gdije ima ružnih prizora ali nekad moramo i sami odlučiti hoćemo li to gledati.

    OdgovoriIzbriši
  8. Tv emisije koje nisu prikladne za djecu su preko 12,15 i 18 godina nesmiju gledati djeca. TO TREBA POŠTOVATI !!

    OdgovoriIzbriši
  9. Mislim da mi već možemo sami znat što je za nas dobro,a što ne.Iz loših emisija mi možemo vidjeti što je loše i da se to ne smije raditi!

    OdgovoriIzbriši
  10. Treba dobro razmisliti prije nego što češ nešto napraviti!!!!

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja mislim da neke utječu a neke i ne.

    OdgovoriIzbriši
  12. Misli da ta djeca su tu eisiju krivo shvatila.
    To je oje šljenje

    OdgovoriIzbriši
  13. JA MISLIM DA TV EMISIJE JAKO UTJEČU NA PONAŠANJE DJECE.

    OdgovoriIzbriši
  14. Mislim da samo neke TV emisije utječu na ponašanje djece.One koje utječu najviše na ponašanje djece su gdje se igraju životima tako djeca oponašaju njih.Najgora mi je bila emisija fear factor jer se previše igraju životima.

    OdgovoriIzbriši
  15. Želio bih da to djeca ne slušaj i ne će biti problema.

    OdgovoriIzbriši