09 rujna 2009

SVAKI POČETAK JE TEŽAK...


Počela je nova školska godina, a sa njom i bezbroj novih obaveza: ranojutarnje buđenje, domaće zadaće, kojekakve aktivnosti...A ljeto još nije gotovo! Treba moći odoljeti primamljivom zovu plaže i mora. Zaista je teško! Jedino su školske torbe na početku školske godine neuobičajeno lagane. Ali to je jedna sasvim druga priča...
Bilo kako bilo, želim vam svima sretan i uspješan početak nove školske godine!

Broj komentara: 29:

  1. Meni je torba jako teška!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ratko, kako ti je teška torba,ako nemaš knjiga?

    OdgovoriIzbriši
  3. Napokon sam uspjela otvoriti stranicu!
    Petra

    OdgovoriIzbriši
  4. Škola je super počela!

    OdgovoriIzbriši
  5. A još sporije dolaze knjige

    OdgovoriIzbriši
  6. Torbe su nam ove godine puno teže nego u 3. r.!

    OdgovoriIzbriši
  7. Mi drugaši imamo puno laganije torbe nego vi četvrtaši!

    OdgovoriIzbriši
  8. Eh u Svetom ĐurĐu brže dolaze knjige

    OdgovoriIzbriši
  9. Naš novi učitelj glazbenog ima krasan i smiješan glas .

    OdgovoriIzbriši
  10. Moji su učenici najbolji na svijetu! Blago meni! Kada bi barem svi odrasli bili kao moji učenici!

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala,vi ste najbolja učiteljica u cijelom svijetu.

    OdgovoriIzbriši
  12. Škola je dosad lagana dobra.

    OdgovoriIzbriši
  13. Jedva čekam učiti o prošlosti RH .

    OdgovoriIzbriši
  14. A meni i je i nije.

    OdgovoriIzbriši
  15. Jedva čekam učiti pokuse.

    OdgovoriIzbriši
  16. Naša draga učiteljica je bila puno blaga za našu prvu kontrolnu!!!
    Blago nama, blago nama!!!

    OdgovoriIzbriši
  17. BLAGO VAMA VI IDETE U ŠKOLU!

    OdgovoriIzbriši
  18. čETVRTAŠIMA je puno teže nego nama drugašima.

    OdgovoriIzbriši
  19. meni je zabavno na prirodi

    OdgovoriIzbriši
  20. Meni je početak školske bio jako lagan,a meni ove godine i nije baš tako draga priroda kao prošle godine,meni je prošle godine priroda bila najdraži školski predmet.Ove mi je godine najdraži predmet informatika.Jako mi je drago što je naša "Vesela učionica" osvojila prvo mjesto u "Enteru" u top pet najboljih školskih web stranica u Hrvatskoj.Vanessa

    OdgovoriIzbriši
  21. Meni je lijepše u školi nego u vrtiću.U školi učimo svašta.Juuuuuuuuuuuuupi!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  22. Meni je dobro u školi,same petice

    OdgovoriIzbriši
  23. Meni je puno bolje u vrtiću nego u školi.

    OdgovoriIzbriši
  24. Trenutačno nsam bolesna pa ne mogu u školu, dosađujem se gooore nego ikad.Moram priznat bolje je biti u školi nego kući u krevetu.Igraš s svojim prijateljima ima puno toga zašto je bolje biti u školi!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  25. Joj, priroda je dosadna,njemački dosadniji a matematika najdosadniija.Blago se onima u vrtiću a još više onima koji mogu djeliti jedinice.

    OdgovoriIzbriši