17 lipnja 2010

KRAJ ČAROBNOG PUTOVANJA...

Još samo danas ... i gotovo! A sve je započelo u rujnu 2006. Ni slutila nisam da će mi sljedeće 4 godine donijeti toliko zadovoljstva, radosti, užitka u radu... A uživala sam od prve do posljednje minute! Ne mogu vjerovati da se baš meni dogodilo da pune četiri godine jedva čekam kada ću doći na posao i presretna se vraćam ! A poklopilo se sve: predobra, vrijedna i pametna djeca i njihovi divni, susretljivi, pažljivi roditelji čija su vrata bila uvijek širom otvorena - kad god sam htjela na njih pokucati. Brzo su mi se pred očima redale slike naših malih i velikih pobjeda i uspjeha, smiješnih i nezaboravnih zgoda i nezgoda...
A završna priredba predzadnjeg dana nastave - može li se riječima opisati? Svi smo se preselili na plažu i uz krikove galebova i šum valova započeli putovanje u bajkoviti svijet koji su nam pripremili svestrani učenici. Bilo je tu: recitacija,monodrama, igrokaza, kompjuterskih prezentacija i simulacija, pjesme i plesa...I sve se to odvijalo pred očima zadivljenih uzvanika i preponosne učiteljice.
Može li se više, bolje, uspješnije? Neopisivo težak zadatak, ali takvi su mi zadaci najdraži!
Što vi mislite o našem zajedničkom, četverogodišnjem druženju? Što će vam ostati u nezaboravnom sjećanju? Kakva je bila završna svečanost iz vašeg kuta? Imate li neku poruku za kraj - ovo je naš posljednji zajednički post....

Broj komentara: 18:

  1. Ja mislim da smo se mi ove 4 godine dobro zabavili jer će nam 5. razred biti puno teži i naravno ćemo morati puno više učiti.Nezaboravno mi je bilo kad smo išli na Plitvička jezera.Završna svečanost nam je bila odlična.Više učite jer će biti sve teže i teže !

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja mislim da su naše 4 lijepe zajedničke godine jako brzo prošle.U nezaboravnom sjećanju će mi ostati svi izleti.Završna svečanost iz mog kuta je bila odlična.Želim poručiti učiteljici da se pazi prvaša!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni su ove 4 godine bile nezaboravne.U najvećem sjećanju će mi biti naše dvije web stranice u koje smo uložili puno truda i ljubavi i najbolja učiteljica na svijetu,učiteljica Marlena!Ova završna svečanost je bila najbolja do sada,svi smo se jako trudili da sve zapamtimo i da sve bude dobro i uspjeli smo zajedno.Poruka je "Sve što je dobro kratko traje"!!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ove 4 godine sa učiteljicom Marlenom bile su super!Učiteljica Marlena je pretvorila učenje u igru i šalu...
    Mislim da će u 5.razredu biti puno više gradiva kojeg ćemo dobro naučiti samo ako redovito učimo.Završna svečanost je bila super.Bit će zapamčena!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo naše zajedničko druženje je prošlo zabavno i uspješno. Bili smo u mnogim novinama.U sjećanju će mi ostati sve pustolovine koje smo prošli. Ne mogu ih sve napisti jer bi mi trebalo dva dana.
    Naša završna svečanost je bila najbolja od svih koji smo ikad pripremili.Sve svoje prijatelje i najbolju učiteljicu ću upisati zauvijek u svoje srce !!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Naše zajedničko druženje mi je bilo nezaboravno i vrlo zabavno. Voljela bih da zauvijek imamo jednu učiteljicu jer je tako lakše i bolje. No ipak možda je i zanimljivo imati više učitelja. Puno sam zahvalna našoj učiteljici jer me je toliko toga naučila.

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni su naše četiri godine bile nezaboravne i lijepe. Nikad neću zaboraviti našu učiteljicu Marlenu i sve osvojene nagrade. Završna priredba mi je bila najbolja do sada zato što je zadnja, poslovica kaže da šećer ide na kraju. Poslovica učiteljici je da se dobro dobrima vraća.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ove 4 godine su bile nezaboravne. Žao mi je što su brzo prošle. bit će mi se teško rastati.
    Ali ćemo ići u 5. razred. Mislim da će biti dobro.
    Znam da je bolje u 4. i da to niti jedan razred neće moći nadmašiti. Pozdrav našoj najboljoj učiteljici Marleni !

    OdgovoriIzbriši
  9. Bilom mi je dobro u ove 4 godine.Pitam se koje ću sve prijatelje pronaći u 5.r,i pitam se kako će
    mi biti u 5.r.

    OdgovoriIzbriši
  10. Mislim da je ovo četvorogodišnje druženje bilo tako zabavno i nikada neću zaboravit :WEB stranice ,izlazak u novinama nebrojeno puta...
    Najbolje mi je bila ova zadnja priredba za kraj.
    U 5 razredu će biti puno teže.

    OdgovoriIzbriši
  11. Ove 4 godine bile su vrlo uspješne i zanimljive.U sjećanju će mi ostati porojekti i mi u novinama.Završna svečanost će mi zauvijek ostati u sijećanju.Mislim da je bila najbolja.Zbogom 4. razrede!

    OdgovoriIzbriši
  12. Meni su ove 3 zajedničke godine brzo i nezaboravno prošle.Što je lijepo kratko traje.Sad kad budemo krenuli u 5. razred imat ćemo puno novih učitelja i učiteljica.Možda ćemo imati nova 2 učenika.

    OdgovoriIzbriši
  13. Ove 4 godine su meni bile baš najzanimljivije.U mom nezaboravnom sjećaju će mi sve ostati .Prvi, drugi,treći i četvrti razred.Najbolji mi je bio četvrti ,zbog svega! Završna svećanost mi je bila najbolja.Uvod mi je bio odličan!I super mi je bio igrokaz dvije koze ,pjesmica rastanak i puno toga!Poruka za kraj je:Učiteljice, uvijek ću se sjećati vaših ideja i igara!

    OdgovoriIzbriši
  14. Meni su ove 4 godine bile izvrsne.Najdraže mi je bilo kad smo bili u Plitvičkim jezerima.Tu smo vidjeli velike ribe i jednu zmiju.Vozili smo se sa vlakićem i brodom.Dobro je bilo kad smo bili u Makarskim maškarama,bili smo Arapi.

    OdgovoriIzbriši
  15. Ove četiri godine su jako brzo prošle,i zbog toga mi je jako žao.U sjećanju će mi ostati ovaj tužan a pomalo i radostan rastanak.Moja poruka je da svi prvaši budu dobri kao mi.

    OdgovoriIzbriši
  16. Bilo mi je super ove četiri godine.

    Zauvijek ću pamtiti prvi dan škole.

    OdgovoriIzbriši
  17. Bilo mi je super ove četri godine.
    Zauvjek ću pamtiti sve ove četri godine.

    OdgovoriIzbriši
  18. hhhhmmm ovo ljeto je vruće dobro za kupanje

    OdgovoriIzbriši